دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید,دانلود تک آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود اسکریپت,دانلود قالب جدید,دانلود آهنگ جدید علی بابا

"InstaSave Pro v2.6.4 – ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام"

FaraFox | پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ق.ظ


InstaSave Pro

{ یکی از ساده ترین روش ها برای دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام }

بدون تردید یکی از محدودیت های آزاردهنده ی اینستاگرام این است که به کاربران خود به هیچ عنوان اجازه ی ذخیره کردن عکس ها و فیلم های اشتراک گذاری شده را نمی دهد . حتی اگر شما با مرورگر کامپیوتر هم اینستاگرام را باز کنید ، درصورتی که بروی عکس ها کلیک راست کنید ، بازهم نخواهید توانست آنها را دانلود یا ذخیره کنید . ولی از آنجا که هر محدودیتی راه دورزدنی هم دارد ، برای این محدودیت هم راهی وجود دارد .

اپلیکیشن InstaSave Pro یک اپ بسیار حرفه ای و پیشرفته برای دانلود آسان و بی دردسر فایل های اشتراک گذاری شده بروی اینستاگرام می باشد . این برنامه با قیمت نسبتا بالای 10 یورو در گوگل پلی قرار داده شده است ( که ما هم ورژن فول کرک آنرا بصورت رایگان برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم ) . بوسیله ی این برنامه به سادگی می توانید عکس ها و فیلم ها را بدون کاهش کیفیت و با کیفیت اصلی آنها دانلود کنید . اگر شما هم کاربران اینستاگرام هستید ، نصب و استفاده از این برنامه را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم .

InstaSave Pro3 InstaSave Pro2 InstaSave Pro4 InstaSave Pro1



دانلود با لینک مستقیم
حجم فایل : 2 مگابایت
قابل اجرا بروی اندروید 2.2 و بالاتر


  • FaraFox

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.