دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید,دانلود تک آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود اسکریپت,دانلود قالب جدید,دانلود آهنگ جدید علی بابا

متن آهنگ خاتون سالار عقیلی

سجاد رحیمی | سه شنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

متن آهنگ خاتون سالار عقیلی

http://img.heymusic.ir/heymusic/img/Salar-Aghili-Khatoon-1.jpg



  :: 



♫♫♫

کجای گریه بخندم ، کجای خنده بگریم
که پشت گریه و لبخند تو امان تو نباشی
کدام قصه بسازم که بی تو رنگ نبازد
کدام شعر بخوانم که در دهان تو نباشی

کجا جدا شوم از تو که بعد از آن تو نباشی
کسی که داده مرا از خودم امان تو نباشی
کجای زندگیم دست می دهد که به تلخی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی

 ♫♫♫

هزار چشم تو از عقل کجاست خیره بسویم یارا
کجا نگاه کنم من
کجا نگاه کنم من که این و آن تو نباشی
که این و آن تو نباشی

کجای گریه بخندم ، کجای خنده بگریم
که پشت گریه و لبخند تو امان تو نباشی
کدام قصه بسازم که بی تو رنگ نبازد
کدام شعر بخوانم که در دهان تو نباشی

کجا جدا شوم از تو که بعد از آن تو نباشی
کسی که داده مرا از خودم امان تو نباشی
کجای زندگیم دست می دهد که به تلخی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی
گریزم از تو و آغوش که مهربان تو نباشی..

 ♫♫♫





Khatoon Salar Aghili text music download، ترانه آهنگ خاتون سالار عقیلی، تکست آهنگ خاتون سالار عقیلی، تکست جدید، خاتون، دانلود آهنگ خاتون سالار عقیلی، سالار عقیلی، شعر آهنگ خاتون سالار عقیلی، متن آهنگ خاتون سالار عقیلی، متنهای سالار عقیلی



  • سجاد رحیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.