دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ جدید | شهر عکس

شهر عکس,دانلود بازی,دانلود فیلم,دانلود آهنگ,دانلود نرم افزار

دانلود آهنگ,دانلود فیلم با لینک مستقیم,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ های جدید,دانلود تک آهنگ جدید,دانلود موزیک,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود اسکریپت,دانلود قالب جدید,دانلود آهنگ جدید علی بابا

دانلود مسنجر جدید وایبر برای اندروید

FaraFox | چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۱۱ ق.ظ

{ پیشنهاد ویژه }

{ یکی از بهترین اپ های ارتباطی با بیش از 460 میلیون کاربر }

{ افزوده شدن زبان پارسی به منوی اپلیکیشن در ورژن 5 اپلیکیشن }

{ امکان فرستادن 10 عکس بصورت همزمان }

مسنجر وایبر یا Viber : Free Messages & Calls ، در رتبه ی دوم در ژانر مسنجر در سایت گوگل پلی می باشد . این مسنجر نیز مانند سایر پیام رسان ها ، امکان چت و برقرار تماس صوتی و تصویری را بصورت رایگان به همه ی یوزر ها و کاربران خود در سراسر جهان می دهد . همچنین ، شما می توانید در محیط گفت و گوی آن ، برای دوستان خود عکس ، فیلم یا آهنگ با سرعت آپلود بالا بفرستید تا آنها نیز آن را ببینند . در صورتی که ارتباط اینترنتی شما از سرعت بالایی برخوردار باشید ، برنامه امکان برقراری ارتباط با کیفیت صدا و تصویر HD را به کاربر می دهد . مسنجری 100 درصد رایگان و بدون هیپچگونه تبلیغات که می تواند لحظات شیرینی را برای شما به ارمغان بیاورد .

مسنجر وایبر ، دارای بیش از دویست میلیون کاربر بروی پلتفرم اندروید می باشد و امتیاز 4.4/5 را از کاربران خود در مجموع دریافت کرده است . این مسنجر ، دارای کاربران ایرانی بسیار زیادی نیز می باشد و می توانید براساس شماره تلفن ، دوستان خود را درصورت داشتن اکانت ، پیدا کنید . مسنجر وایبر ، گسترده ترین دامنه ی کاربران در سیستم عامل های اندروید ، آیفون ، بلک بری ، نوکیا و ویندوز را دارا می باشد و تنها مسنجری می باشد که بروی همه ی پلتفرم ها موجود است . می توانید بوسیله مسنجر وایبر ، ساعت ها با دوستان و آشنایانتان بدون نگرانی از قطعی یا مشکلی در هنگام گفتگو ، گفتگو کنید و از آن لذت ببرید .

لطفا توجه کنید که وایبری که در سایت farafox قرار میگیرد بصورت مستقیم از گوگل پلی دانلود شده است و هیچ جای نگرانی از شایه های مطرح شده در باره ی تقلبی بودن و … وجود ندارد . 

ورژن 4.3.3 برنامه را نیز می توانید از اینجا دانلود کنید 

تغییرات ورژن جدید برنامه : ( آپدیت 28 بهمن )
+ برطرف شدن باگهای برنامه و بروزرسانی شکلک ها

  Viber4 Viber1 Viber2 Viber3



  • ورژن : 5.2.2.478
  • حجم :32 مگابایت
  • قابل اجرا بروی اندروید 2.3 و بالاتر



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.